راهنمای خرید با ثمین کارت

نویسنده: هماتیت گلد
1401/02/11 09:59

 

اولین کارت اعتباری در محسوب می شود و كاركنان بيش از ٤٠٠ شركت دولتي و غير دولتي مثل ايز ايران ، الزهرا، ايرانسل و صنايع كامپيوتري ايران و … ميتوانند به صورت اقساط ٦-١٢-١٨ و ٢٤ ماهه از سايت هماتيت گلد خريداري كنند .

روش خرید طلا از روی سایت هماتیت گلد به این صورت می باشد که وارد آدرس www.hematitegold.com  شوید و از منوی بالا بر روی گزینه محصولات بزنید و وارد دسته مورد نظر مثل انگشتر با سرویس و ... شوید .

در مرحله بعد از میان تنوع زیاد محصولات ، مدل ایده آلتان را انتخاب کنید و سپس بر روی رنگ و وزن انتخابی کلیک و دکمه خرید قسطی را بزنید .

گزینه ثمین کارت را از منوی طرح اقساطی انتخاب کرده بعد زمان پرداخت آن را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید و با انتخاب هر مدت زمان پرداخت، محاسبه میزان سود آن در قسمت پایین پنجره نمایش داده می شود . در انتها گزینه ثبت و ادامه را بزنید.

 در مرحله بعد شماره موبایلتان را جهت تایید وارد کرده و کد فعالسازی که به موبایلتان پیامک می شود را وارد کنید و دکمه ادامه سفارش را بزنید.

وارد پنجره جدیدی می شوید که اطلاعاتی چون شهر، آدرس و کد پستی خود را جهت دریافت طلا درج میکنید و بعد دکمه ادامه و پرداخت را بزنید.

در این مرحله درخواست شما روی سیستم هماتیت ثبت شده و کارشناسان با استعلام موجودی و وزن درخواستی دکمه تایید را برای شما می زنند سپس پیامکی در قالب تایید خرید به موبایلتان ارسال می شود . در این زمان شما می توانید اطلاعات ثمین کارت خود را وارد کرده و از اعتبارتان کسر کنید.

 پشتیبان سایت، اطلاعات درج شده شما را به بخش سفارش ارسال کرده و محصول شما طبق اطلاعات وارد شده در سایت زمان ثبت سفارش با پست یا تیپاکس ارسال میکنند . مشتریانی که در تهران هستند و تمایل به دریافت حضوری طلا دارند ، این شرایط محیاست که به صورت حضوری به دفتر واقع در طرشت آمده و طلای خود را تحویل بگیرند .

کلیدواژه ها :




ارسال نظرات





برای ثبت نظر می بایست وارد شوید


نظرات